سنگ تایل

امروزه در ساخت و ساز خانه های مسکونی اغلب از سنگ های نما استفاده می کنند. این سنگ ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود و هر یک از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این بار می خواهیم در مورد سنگ تایل با شما صحبت کنیم و و بگوییم در چه مواردی بیشتر استفاده می شود.

علاوه بر سنگ تایل، سنگ های دیگری نیز در ساخت و ساز ساختمان ها استفاده می شود که احتمالا نام آن ها را شنیده اید. به عنوان مثال می توان به سنگ بازالت، سنگ گرانیت و سنگ اندزیت اشاره کرد.

معرفی سنگ تایل

سنگ تایل از جمله سنگ های نمای ساختمان است که به اشکال متفاوتی در بازار موجود است. سنگ های تایل اغلب به صورت مستطیل یا مربع برش داده می شوند و در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده است. به همین دلیل، برخی از افراد سنگ تایل را به نام سنگ سایز شده نیز می شناسند.

البته هر نوع سنگی را می توانید در ابعاد تایل برش دهید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. به عنوان مثال سنگ بازالت یکی از سنگ هایی است که در فرآیند سنگبری به صورت تایل و اسلب برش داده می شود. برای خواندن ادامه مطلب سنگ تایل با قیمت مناسب کلیک کنید.

شرکت سنگ بازالت ماکو، دارای مهم ترین معادن غنی سنگ بازالت، گرانیت و تراورتن می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سنگ بازالت فعالیت می کند.